13 oktober 2012

:)

Vaknade av ett jävla pipande!;b Fick springa och fixa skiten, passade även på att lägga igång en tvätt, nytvättat doftar så förbannat gott!:)

Glömt berätta om min lilla Luleåresa jag gjorde förra helgen, den var faktiskt behövlig den med ;) shopping, myspys, god mat, öl och så lite fest på det;)
<3

Denna helg var väl planen fest med nå grabbar från stan som skulle komma till byn...men det får vi planera in nån annan helg :b
Måste spara cash ;) min älskade mor fyller nämligen år snart!och när man fyller jämt, måste man få nåt fint!och när man är världens bästa mamma!!:) <3

Jag tar en dag i taget :) Går bra :) Dock är jag väldigt less på min arbetsgivare...Kiruna kommun? Ja vad ska vi säga? Behövs det sägas nåt mer än att "gör om, gör rätt" om ni någonsin igen vill ha duktiga medarbetare......fyfabian hur man behandlas när man tänker efter!
Usch!
Jaja...kanske löser sig nångång.

Nu tänkte fortsätta dricka mitt kaffe, lyssna musik och rensa en låda :p
Höres!
På återseende!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar