18 oktober 2012

Godkväll.

Precis käkat, fick bli en blandning av rester, det vill säga tacofärs, korv och makkisar.
Inte nån höjdare direkt, korv är som sagt inget jag gärna äter men vad gör man inte för laget!Dom gillar ju korv.

Idag har jag fördrivit tiden med att måla. Även målat mig själv, också väldigt roligt.
Nåjo, jag är grymt jävla trött och ryggen värker! Inte på humör så att säga.
Saker som krånglar som vanligt, förhoppningsvis löser sig det också. Det måste det göra, annars kan det vara mera kört. NÅNÅÅÅÅ.

Nä jag ska lägga mig på soffan och sura ett tag...eller nä, jag ska koka kaffe! Det är fan där skon klämmer!Inte druckit kaffe sen imorse...det är mera tungt att vara beroende kan jag känna...varför började jag ens dricka kaffe?!? :p
Jaja, nu ska vi inte vara bittra. Jag återkommer väl kanske sen.


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar