17 oktober 2012

Ja nåå hei!

Kan väl uppdatera ..passa på, så att säga :b Lillebror är här och hälsar på syster <3

Idag har jag väl inte gjort desto mer än bara varit :) Tio i sex imorse liftade jag med grabbarna till Svappis och drog till min kära vän A :)
Jo det är fullt normalt att åka till någon klockan sex på morgonen och dricka kaffe ;)
Hehehehehehehehe.
Nä men vafan, man lever bara en gång :) Och spela roll om klockan är sex på morgon eller sex på kvällen :p
Vi har iallafall snackat skit utav bara fan, bara varit, skrattat, flummat, druckit kaffe, käkat frulle, druckit te, druckit kaffe osv osv osv :)
Mycket mys!

Kom hem vid fyra, hunnit pyssla ihop två lyktor och så har jag ätit fisk från fiskbilen! :p
Mumsfillibabba! 
Nu tänkte jag väl ta ett bloss, eventuellt dricka kaffe, sånt man ser.
Jaja, bild på mig och bror, och på lyktorna :)




Nåjo, det var det...vi hörs väl sen. PÅ ÅTERSEENDE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar