10 oktober 2012

Hej.

Saknar faktiskt att blogga...måste dra fingrarna ur och lämna in datorn...jooo..
Det här med mobilblogg är som sagt inte min grej.

Jaja kan väl berätta att i övrigt är väl  det mesta helt okej :)
Det går framåt. Jag är total förändrad, till det bättre, jag ser på livet med andra ögon nu, och det är jjävligt nice.
Jag är framåt för det mesta och jag har blivit social igen!:)
Exempelvis hade jag inte för två år sen dansat och skakat på röva inför 7-8st helt okända människor, nykter, i princip ;) nämligen så att jag hamnade på fest med Gullis och hennes vänner i helgen...kände att festen var rätt död, för alla satt bara i soffan och glodde, så jag tänkte att nä nu jävlar dansar jag igång festen!och det gjorde jag :) kul!
Sen hamnade jag på Kalles där jag också skakade rumpa;) helt själv;) men lika jävla kul hade jag för det :)

Jag trivs med mig själv nu, jag ogillar mig inte lika mycket som förr...bra bra.

Tack till min familj, mina vänner och bekanta, mina arbetskamrater och mina nyfunna vänner för att ni funnits/finns för mig!<3
Även stort tack till alla sötisar som stöttat mig via bloggen :) <3

Nu domnar snart den andra armen också..vi hörs.
På återseende!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar