14 juni 2013

uppochner.

Det kan vi säga att mitt mående är just nu, att vända på dygnet och typ bara sova i två veckors tid drar ner mig så jävla mycket.
Jag har inte orkat umgås eller prata med någon desto mer dom senaste dagarna..jag orkar fan inte.
Lika jag håller mig undan så ingen slipper höra mitt jävla ältande och så vidare...
Folk har väl nog med sitt egna.

Jag känner även att jag är lite lagomt less på folk och fän. Även mig själv.
Folk ljuger, bedrar, går bakom ryggen, manipulerar och ja allt möjligt, bara för att själv få känna
nån sorts makt eller vad fan det är folk känner ...grymt jävla störande iallafall.
Även less på att "folk" blir så jävla upprörda över småting...finns viktigare saker här i livet än att hänga upp sig på en liten bagatell .."ööh det ska jag komma ihåg, ööh då vet jag, öööh jag kommer aldrig ställa upp mer"
JAHA MEN VEM FAN BRYR SIG?
Du/ni är fan inte dom enda jävlarna som går på denna jord. och är man villig att ge upp vänskap/blodsband och annat bara på grund av detta då tror jag fan bestämt att det saknas nåt däruppe på er.
Hoff.

Jaha mer då?
Katten är ju på tjocken. Har ni nå tips och råd till mig? Nä säkert inte, men man kan ju alltid fråga.
Och så kan jag ju svara själv.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar