20 juni 2013

Det är mycket snack om katter nu :b
Allt går som det ska än så länge iallafall, jag väger dom små varannan dag och dom växer som fan:)
Båda har ändrat färg sen dom föddes också, den ljusare nästan vita kissen var mer brun, och den andra var nog bara mörkgrå, nu har den vitt och brunt i sig också :)
Vi tror att det är en pojke och flicka, nästan säkra på att den fler färgade är en hona eftersom det bara är honor som kan ha mer än två färger :)


























Hojj dom är så jäkla söta så jag döör lite grann varje gång jag tittar till dom :p


Annat då?
Igår blev jag grymt sugen på en ny tröja...så jag gjorde en impulsresa till stan när Toffifi kommit hem, och mycket riktigt så hittade jag en ny tröja, ett spetslinne och ett par leggings :)
Hade endast en timme till godo så blev inte mer än det :p
Nån bild orkar jag väl inte ta...kanske eventuellt sen, gissar att Gulla ska ha bild iallafall ;) hehe

Öh och nuförtiden ska man skryta om allt man har och får, så jag måste passa på att skryta om min kaffemaskin som Toffifi kom hem med i förrgår :p
Här är den!





















Jeje...jag ska göra annat, typ skriva en matlista, storhandling idag....
Is jag? Får se.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar