18 juni 2013

Goddagens!

Sitter här i min ensamhet och njuter av just ensamheten ;) Toffe är i stan och shoppar, jag själv pallade inte följa med.
Fullt upp med kissebebisarna :p
Nämen att Bebiz och hennes kids måste vara inne i ett eget rum då Tarzan har visat lite agg mot både bebisarna och mamman, Bebiz vill då och då komma ut ur rummet, och släpper man inte ut henne
klöser hon och hoppar på handtaget, så känns som att det är bra om nån är hemma ifall hon skulle råka få upp dörren och kanske bära ungarna nånstans där man inte hittar dom :b

I övrigt har jag inte gjort så mycket, fick inspiration och började pyssla lite, men när det gick åt helvete så  la jag ner. Höhö
Öh ja..va mer då?
Den där satans festivalen...jag ska ge den en chans, en dag iallafall :) Jag och Linda brukar ju ha kul ihop så ;)

Jojo, men jag ska göra annat nu...här har ni två pluttinutt bilder på kissarna :)


























PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar