5 juni 2013

Hejhej!

Jag tänkte att jag ska skriva ner en rad eller två...passa på..
Toffe jobbar ju natt nu när stoppet är igen...jag har lyckats vända på dygnet jag med :/
Inte så himla kuligt men men...det får gå helt enkelt :)

Hmm Spanien då? Nåjo, vi hade faktiskt en mycket bra resa trots att resebolaget ljög som nå jävla grisar och sa att det var varmt och att vi minsann inte skulle behöva frysa...
Frysa fick vi, det var mulet och blåsigt dom första dagarna, en dag regnade det till och med, dom tre sista dagarna var dock varma och soliga så man kunde vara på stranden iallafall.
Åker jag till Spanien fler gånger blir det nog i mitten på juli och så åker jag nog inte till Magaluf :p

Magaluf var nämligen ett jävla partyställe :p fest 24/7, hade vi vetat det, hade vi kanske inte åkt dit, vi åkte ju inte för att supa utan för att rå om varann och allt sånt där romantiksvammel :p
En annan sak om man planerar en suparresa, då är fan Magaluf stället man ska till ;)
Jeje...och utöver skitjobbiga, äckliga, högljudda och kaxiga britter så hade vi det bra :)
Nattpicknick på stranden och sånt trevligt :) Vi gjorde väl inte desto mer än vandrade omkring och shoppade och sånt, Toffe var nämligen sjuk hela veckan så vi hade inte lust till att göra desto mer heller..
NÅNÅ jag uppskattar resan ändå <3 Tack Toffifi!

Här har ni nån bild också...































































PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar