9 juni 2013

jamorro

Här sitter jag :)
På soffan. Framför tvn och datorn.
Avslutat ett långt samtal med Hannah för en stund sen också :)

När Toffe for på jobbet drog jag till Åsvägen och hängde. Linda var väldigt öm och slut i kroppen så hon fick ligga och vila på soffan medans jag lekte med barnen :) Det var faktiskt riktigt trevligt :) 
Jag verkligen älskar dom två små liven! <3<3<3


Nu ska jag väl inte göra mycket mer än att glo tv...som jag gjort dom senaste nätterna..jag kan inte sova förrän Toffe kommer hem :p
Rätt löjligt...men satan man vänjer sig fort vid vissa saker, och jag är van att sova på en ytterst liten bit av sängen, jag är van att få armar och ben på mig lite här och där, jag är van att det alltid är nån som snor mitt täcke när hans egna hamnat på golvet osv osv osv osv...trots det, så behöver jag tydligen det för att kunna sova bra :D
Jeje.

Nu ska jag fortsätta smsa med lillebror....vi skickar filmsnuttar till varandra :P
Hahahahahaha;)

PÅ ÅTERSEENDE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar