7 juni 2013

Javafan

Kan väl slänga in nåt oviktigt hit medans åskan går :p Stängt av tvn och hela baletten så det är mera lugnt och tyst här :) rätt skönt ändå!
6 nätter kvar för Toffe, snart kan vi återgå till det normala igen :p hehe

Cälle och Jano kom förbi på en cigg idag också mitt i allt, de var ute på resande fot och svängde förbi här en snabbis, det var ju trevligt! :)
Man blir rätt ensam här när Toffe inte är hemma :P Egentligen väljer jag väl att vara själv...jag tycker om det....jag "planerar" bättre mitt liv när jag är ensam :P haha
Och det där får ni fan tolka hur ni vill, orkar inte förklara mig :D
Jag har heller inte lika stort behov av att jämt vara social och i kontakt med människor som förut.
Jag har blivit en mycket hemmakär människa, och det får man väl vara om man kan lämna sitt hem iallafall nångång? :P höhö

Jeje...strömmen gick. Tror jag ringer en vän :) Ingen annan än Linda <3

Vi hörs!




















PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar