6 februari 2013

Hej.

Glor tv. Har inte hänt desto mer idag. Jo jag tog mig i kragen och fixade bort 2 av 4 samtal!
Inte dåligt!
På torsdag ska jag på möte. Jag ska även lämna ekg och massa blodprover på vc.
Jävla spännande.

Hängt med Linda och Valle också, Amanda ville hellre vara med fammo än med oss, jaja vi får leka nån annan dag :) <3
Linda lånade bilen åt mig så jag kunde handla lite...jag funderar ofta på vad fan jag hade gjort och på vem jag hade hängt med om inte Linda fanns?
Visst har jag andra vänner här också <3
Men Linda är ju någon verkligen speciell, vi är som dag och natt men ändå så lika.
Tack för att du kontaktade mig på Facebook även om Perra sa att man inte hittar vänner där ;) hehe

Nåjo nu ska jag fortsätta kolla csi.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar