12 februari 2013

Godmorgon:)

Vaknat har jag jo jajamän. Kändes dock väldigt tungt, då jag får sova längre för att jag kan, men minnet kom tillbaka och jag kom på att jag måste på vc och ta dom där proverna :b så var bara hoppa i dojjorna...

Väntar nu på Linda som ska komma med Valleballe, han ska hänga med mig medans hans mor gör bort ärenden i staden.
Kuligt!<3

Och apropå staden, dit var jag igår, jag gillar egentligen inte den här biten då jag måste dit, men i detta nya jobbet så är tyvärr Kiruna en av arbetsorterna....och man kan ju inte få allt man önskar...
Nå men det gick bra :) man gör sitt jobb sen full gas ut ur skiten...nästa gång blir det i Svappis :)
Hittills har det faktiskt varit "kul" ;b
Jeje..

Jag ska halsa kaffe och röka ciggah.
Eventuellt äta lax ;)
Vi hörs!

På återseende!

2 kommentarer:

  1. Har du redan börjat på nytt jobb alltså? Och vad äTänker det för jobb??
    Eller har jag missat nåt inlägg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi kan nog kalla det jobb ;) än så länge "går jag bara bredvid"..vad det är tar jag sen :p

      Radera