4 februari 2013

Goddag:)

Sovit som en kratta dom senaste dygnen...eller senaste åren kanske stämmer bättre in?
Jojo i vilket fall som helst ska det talas med läkare igen...sömnhormoner är något nytt jag aldrig hört talas om, men som tydligen inte ska ge biverkningar, så jag får väl testa, plus att det pratas om en till medicin som ska ta ner mig på jorden, göra mig lugnare och eventuellt få bort den inre stress jag går omkring med varje dag 24/7..
Jag blir stressad av att stå i kö, jag har bråttom hela tiden, och ja jag blir stressad av allt helt enkelt...jag stressar till och med när jag försöker sova!
Jag är även grymt stressad över det så kallade  Svenssonlivet man tydligen ska leva...barn osv..man är ju tydligen inget om man inte har barn..bla bla bla bla bla..

Nåjo whatever..

I veckan ska jag iaf och kika var jag ska jobba när det behövs :)
Nåt som iaf går någorlunda bra, tack för det!:)

Jeje..ikväll ska vi glo Det okända, jag och min fina Linda:)
<3
Och nu is jag inte svamla här längre.
Vi hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar