21 februari 2013

?

Varför dras skumma och udda typer till mig för? Eller människor som har det mindre bra? Eller som är trasiga?osv osv..

Kanske är jag lika skum som dessa människor? Eller skum och skum..
Unik. Annorlunda. Egen.
Det skumma med det hela är att jag oftast "gillar" såna som det är lite synd om, eller får man säga så?"Synd om"? Ni förstår förhoppningsvis vad jag menar...
Ja iaf..jag gillar oftast dessa människor, gillar att lyssna på dom och kunna ge tips och råd och ja inte fan vet jag vart jag ville komma..
Kan inte sova, för det svamlas och tänks alldeles för mycket där uppe i hjärnkontoret...därav denna helt obegripliga text också...

Skitsamma. Udda filurer tycker om att ty sig till mig. Det tycker jag om.
Jojo.
Kolla om det hänt nåt nytt på töntbook.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar