1 februari 2013

Goddag:)

Kan ju passa på att skriva ner nåt hit medans man sitter vid en dator :b
Idag har vi varit ut med skotern en sväng, var faktiskt trevligt :) Åkte upp till nåt som heter
Vittjokk tror jag det var..eller så hette det nåt helt annat, som skitsamma :p
En slalombacke iallafall :D
 

Vi har varit och shoppat lite, jag känner mig extra snål nu när jag inget jobb har :b
Man måste ju ha en plan b ifall nåt skulle hända och pengar behövs.
Men jag är nöjd med mina fynd, hittade bland annat ett par rosa fleece brallor, alltid velat ha, och nu jävlar har jag! :p
Nya kaffekoppar, parfym, ljuslyktor och annat smått och gott har jag också inhandlat.
Joråsåatt..

Ikväll tänkte vi väl ta lite, fira Idas nya jobb ;)
Och apropå jobb så håller jag tummarna för mig själv, då jag igår fick ett tips av bästa Aini, och ringde en snubbe som skulle höra av sig om eventuella framtida jobb ;)
Hoppas på det bästa iallafall! och vad det är för jobb kan jag tala om sen om jag nu behövs på arbetsplatsen ;b

Och förresten så gick det bra att ringa, dock fick jag samla mod ett tag, ångesten var på topp just innan och när jag väl ringde och snubben svarade vart jag ju givetvis svinnervös och stammade och hade mig, men sen gick det väl bra, tror jag :b Kände mig rätt nöjd efteråt faktiskt, dessutom tyckte mina sötisar att jag var sååå duktig, och att få höra sånt är ju kul och bra:)

Jojo, nu ska jag dricka kahvia.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar