9 november 2013

Hoff

Klockan ringer inte förrän om fyra timmar. .jävligt less på att vakna mitt i natten och inte kunna somna om.
Nånå bara städa. Frågan är hur länge jag kommer orka hålla lågan igång idag?
Nåjo..mindre sömn än så här har jag överlevt så det ska väl inte vara allt för svårt. .
Bara humöret som kan vara lite skevt ;b

Jaha mer då?
Det är ju tur att folk håller koll på en :p
Jag har varit där och där och jag har gjort dittan och dattan och dessutom tar jag ju bilen till jobbet ;)
So what? Därför jag tar bilen till jobbet,  för att jag vet att det stör folk :p
Och för att det endast är cirka 500 meter ;) möhöhöhö

Nä nu ska jag ut i bilen och hämta aux kabeln..jävla ösa musik nönting.
Tur att Toffe kan sova fast det skulle vara tredje världskriget just utanför dörren. ..
Nånå vi hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar