5 november 2013

:)

Kan väl skriva nåt hit.  Sitter iallafall och tar en cigg och dricker kaffe :)
Det har inte gått i många knop idag,  men känner nu att det hade varit kuligt att göra nåt, så därför har jag tagit fram lite tapet och två tavlor som jag ska göra om :)

Igår pimpade jag två helsvarta kuddar med knappar :p
Lägger väl nån bild på det..
Hoff jag har så mycket jag vill göra här,  men det är ju dom där satans pengarna :p det ska jävla vara pengar till allt :b
Nånå det går sakta men säkert :p öppna spisen är då klar snart efter bara cirka två år :p haha och en ny fondvägg ska upp i tvrummet..spyless på den som är nu..
Har en ny idé till hallen också men det får väl vänta som allt annat.
Handlar mycket om att vi har dom där fingrarna i rumpan också ;)

Nä jag ska börja med dom där tavlorna :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar