20 november 2013

Godmorgon

Här är jag. Jo Jajjamän.
Sömnen tog slut för länge sen. Min depp period är långt ifrån över och det suger.
Brukar bli som förut efter nån dag men nu jävlar håller det i sig :/ nånå..finns ju dom som har det värre,  inte för att det gör mig lyckligare men ändå.

Hojj det är så mycket nya lagar och regler som man blir galen av. Jag förstår verkligen alla som ger upp och kastar in handduken. Jävlar du måste kämpa för att orka med. 
Det var nån som sa åt mig för inte så längesen " livet är en enda lång lidelse" och det är vad jag känner just nu.
Allt är piss och bajsprutt.
Men jag tar en dag i sänder.  Det går över som sagt.

I övrigt så är väl allt som det ska.
Eller nä.
Pedofiler går fria,  mördare går fria, poliser gör som dom vill..jag hade faktiskt börjat tro på skiten men nu vettifan alltså.
Finns några få, kan räkna dom på en hand som faktiskt är helt reko, men resten då?
Nåt måste ha gått jävligt fel när dom var små när dom gillar att sätta sig på andra bara för att dom har en högre position i samhället.  Alltså varför det? Törs jag ens ringa polisen om jag blir överfallen?  Kanske inte finns tillräckligt med "bevis" för att jag ska bli hjälpt?
En väns väns dotter på 13 år har blivit antastad i tre års tid men grisen gick fri trots flickans egna ord. Brist på bevis?
Flickan är skadad för livet och äcklet kan leva vidare precis som om inget hänt..
Jag blir så jävla ledsen!
Jag kan inte rädda världen. .men som sagt..var fan är rättvisan?

Nä hoff jag måste fan avsluta och gråta en skvätt.

Vi hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar