22 november 2012

Nattsudd.

Jaja, jag kan väl skriva ner nåt hit, då jag ändå ligger i sängen och inte kan sova...
Men vad?

Hmm...
Idag har jag bara varit hemma, jag trivs bättre hemma nu än tidigare...kanske för att det börjar likna ett hem..
Kanske var det "bra" att saker och ting gick åt helvete, för allt är så mycket bättre nu...
Jag vill nog inte gå in på vad jag egentligen menar, men iallafall...
Allt har en mening.

Jag vill fortfarande ut och upptäcka världen, jag vill fortfarande göra massa roliga grejer...jag har en idé som jag funderat på ett tag nu..men fan..jag vågar inte!
Eller jag vågar...men den här idén vill jag "utföra" här i byn...och jag vet inte om det är så intressant, eller jo det är det...men ja jag vet inte...
Ja vi ser ju...min lilla idé får vara hemlig tills jag bestämt mig ;)

I övrigt har jag jobbat på i två veckor...under dessa två veckor har jag även bestämt mig för att börja leva. Leva på riktigt.
Sålla bort skit som får mig att må dåligt och tappa fokus och ägna mig åt sånt som får mig att må bra istället!
Det låter väl himla klokt va?:)

Nåjo..ska knalla ner och slå igång tvn.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar