22 november 2012

Goddag!

Sitter hemma hos Linda :) Passar på att skriva ner nåt onödigt hit medans dator finns tillhands :D
Inatt kunde jag alltså inte sova, gick ner och kikade tv och vid fem tiden kanske jag somnade, vaknade dock inte långt efteråt av att Toffe tog mig i famn och bar upp mig till sängen :p
Naaaaaw, jag hade ju kunnat gå själv ;)

Linda har berättat om sin "tantgympa" hon brukar vara på, och jag tror jag ska följa med nu på måndag och testa på iallafall :)
Känns som att jag behöver nån form av fritidssysselsättning, plus att jag har börjat få ont i mina leder och att ryggen blivit sämre...kan kanske vara bra med lite träning då.
Jag är ju inte så mycket för det där med att träna, men det här verkar faktiskt vara kul :b
Och jobbigt! ;)

Jag och Toffe tänkte även ta och åka till Dundret nån helg och åka skidor och bräda, där skulle vi också ha en form utav sysselsättning och "hobby"..det känns som att det är på tiden att börja göra saker som man tycker är roligt :)

Nånå, jag ska be Linda snällt om lite kaffe ;)
Vi hörs!

























PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar