6 november 2012

Gör mig rik!

Känner mig less på rätt många faktiskt...men det går väl över förhoppningsvis..
Jobbar nu iallafall, skönt!!

Jag vet inte...men jag vill fan upptäcka världen!
Jag vill vara stenrik och bara resa runt!
Den senaste tiden har jag bara velat göra roliga grejer men ingen annan har varit lika på, så snälla gör mig stenrik så kan jag göra roliga saker på egen hand!!!
För det är lika kul!och nya människor har jag ju inte svårt för att träffa heller, så inga problem.

Åååh!!jaja, jobba jobba jobba och tjäna cash, nåndag ska jag väl få upptäcka vad som finns utanför Vittangi och Sverige!:b

Nu dricka kaffe och drömma mig bort.
På återseende!


2 kommentarer:

  1. Hej Kicki piga;o) slank in via eves sida, kunde inte låta bli att säga till dig, att du är ung, om ingen hänger med på din vilja att upptäcka världen o nya människor..gör det ensam:o) jag har ingen egen erfarenhet, jo en erfarenhet att jag inte vågade ta steget, när jag var ung (var faktiskt det engång:o) så hade jag så lust att tågluffa o prova på aupair...men blev inget, vågade inte, det enda jag vågade var att flytta t Sthlm med en kompis o jobba där i 10 månader..före det fick bara jag (inte kompisen) jobb på tåget i restaurangvagnen..o började gå brevid t o m..var kul, åka till Sthlm, men hann inte till Malmö då kom min kompis o locka mig att jobba i Sthlm...deet ångrar jag mig, nog för att det var kul att jobba i mataffär :o/ sådäär, men jag borde ha vågat fortsätta ensam på tåget utan en kompis som förkläde. Nu blev det en lång historia här, o jag har ingen aaaning hur ditt liv ser ut, du kanske har fast förhållande o då är det ju inte lätt att fara ut i världen om kärleken inte vill...men ville bara säga..kände igen din längtan att upptäcka världen!! Sköt om dig..kraaam

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din kommentar Gerda, och tack för att du delade med dig av din historia :)
    Jag ska bege mig ut i världen...nångång ;)

    Kramar!

    SvaraRadera