12 december 2013

Hej

Ligger på den där soffan. .har just intagit föda och druckit kaffe. En påtår ska det ju givetvis också bli.
Idag vaknade jag visst upp lite bakis ;) haha
Det bjöds på glögg igår nämligen ;) Jävla vekling är vad man är :p höhö

Nämen det här med fest är nog inte min grej längre. .inte för att det var fest igår men ja...festar till endast en två gånger i månaden om ens det..
Jag har alldeles för mycket dåliga erfarenheter kring just alkohol..visserligen är man äldre och dom gångerna jag gått ut nu har det varit sjukt kul, men ändå..inte min grej.  Plus att man gått och blivit lite sådär halvt "offentlig" nuförtiden så då får man passa sig för vad man gör och säger ;)

I övrigt så har det inte hänt desto mer.  Tänkte dra ut och ploga lite och tända lyktor.
Jo.

Nåjo jag återkommer väl.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar