19 december 2013

Bytt plats iallafall.

Jo. Nu ligger jag i sängen.  Gjort sen cirka ett inatt.
Varför blir jag vaken hela natten när jag vet att jag ska göra något viktigt dagen efter?
Är det rädsla för att försova mig? Eller tänker jag alldeles för mycket?
En släng av båda två tror jag.

Nå gårdagen var helt okej :) huset fullt av besök :) helt otroligt att det var så många gäster samtidigt på Rävstigen 8 :p haha
Eller ja...är det fest brukar det ju vara folk. .men fest fest var det sist i detta hus förra året tror jag :p äh vet inte. .inte van med mycket besök bara :)
Men kul vare!
Många goda gapskratt ;)

Öh. .det här är en rätt så onödig blogg har jag kommit på.
Inte så att jag skriver något intressant.  Min svenska och mitt ordförråd hade kunnat vara bättre.
Jag skriver i gåtor (vilket iofs är kul), jag stavar fel och är man in hit för första gången så kan man säkert tro att jag högst är 14 år gammal :p

Inte för att det gör nåt, det är ju min blogg, men ibland kan jag känna att jag kanske skulle vara lite mer vuxen. ..fast ändå inte.
Jag är som jag är.
Helt enkelt.
Det är tyvärr så här man får ta mig :)
Jo.

Jeje. Ska försöka blunda nån timme innan klockan ringer.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar