24 december 2013

GodJul:)

Maten är intagen och skutet liknar en gravids.
Jag är mätt och belåten.
Inget julklapps öppnande men jag fick ju en brandsläckare,  julskinka, julmust och choklad från ok så jag är nöjd ändå :)
Till Toffe köpte jag en pryl ;) DEn vibrerar och gör det extra behagligare när du utför vissa ting ;)

Ja som ni märker är vi ju ett par. Igen.
Krävdes en och annan förändring hos oss båda. Jag hoppas det går an nu. Vi har ju trots allt kämpat i fyra år, så lite oenigheter om dittan och dattan borde inte stoppa oss nu heller. Tycker man.
Sånt man ser :)
Nån som sa åt mig att efter tio år, då har man som gått igenom allt det här med gräl osv...då brukar det lugna ner sig :p
Vi får väl se. Höhö.

Nåjo men nu ska jag fortsätta kolla Dum & Dummare :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar