15 mars 2013

Jaoo.

Har inget att göra, skriver ner nåt hit för skojsskull..
Har ritat och druckit kaffe hela förmiddagen, kanske jag skulle göra annat nu? Typ gå på Konka och kolla om dom har tuschpennor? :)
Höhö.

Jag vill egentligen mer än gärna ut och köra med nyskotern, men jag törs fan inte köra ensam riktigt än..vill gärna lära mig den först :p tillsammans med Toffe :b
Jejee..

Igår hängde jag på Åsvägen hela dan, Linda bjöd på tacos :)
Vi gjorde det vi är bäst på, att bara vara och ta det lugnt :)
Jag lekte lite med Valle, Amanda drog till fammo, men kom sen hem. Vilket yrväder!:)
Men ett underbart yrväder!:)<3 hehe
Jag gillar våra hängdagar <3

Jahaja man kanske skulle dra fingrarna ur...åtminstone tömma diskmaskinen..ser ju :b
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar