9 mars 2013

Hej och hå!

Det var ett tag sen jag skrev ner nåt hit...
Har inte haft tid, lust och ork till det helt enkelt.
Jag gör inte så mycket, jobbar ibland, pysslar, städar, drömmer och så vidare och så vidare, det vanliga :b

Påbörjat ny medicin, än så länge vet jag inte om den gjort någon verkan mer än att mitt tålamod på morgonen och annars också blivit bättre :)
Mina tankar är också på bättringsvägen, hehe om man nu kan säga så..ja jag maler och ältar inte så mycket mer..med andra ord kanske medicinen verkar bra trots allt?:p
Och det som är bra, är att jag måste lämna prover var tionde dag, skulle jag bli "sjuk" kanske det upptäcks i tid :)
Jeeee..

Annars?
Ja utbildningen där, den måste jag vänta på minst ett halvår...känns väl lite surt, men jag tänker fan inte ge mig för det, vissa saker i livet tar ju tid...har jag märkt.
Så bara vänta :)

Det pratas även om resor..och jag känner att det hade suttit jävla fint med en solresa!
Jag vill ha sol, värme och en sandstrand! Jag vill kunna ta på mig sommarkläder!
Åååh!

Förresten...tänker på er varje dag Hannah..
Jag beklagar så himla mycket!!
<3<3<3!!!

Jaja, nu ska jag göra annat..här kommer lite random bilder också:)
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar