12 mars 2013

Hejhej

Ligger som vanligt i soffan...kollar tv och ritar samtidigt. Sandra gav mig inspiration, hon har nämligen målat en tavla åt mig :) så jävla snygg!!så mycket detaljer som fick mitt teckningshumör att vakna till liv :b hehe
Men nu tog jag en paus och klickade in mig hit..joooorå..

Nätet försvann igår och kom tillbaka först idag för bara nån timme sen..snacka om att jag hade tråkigt efter jobbet igår :p
I och för sig så passade jag på att göra ansiktsmask och fotbad, men nog fan märks det när nätet är nere, jäkla man går omkring och nästan har ångest :p höhö

Men idag har jag faktiskt hängt med Valter <3 och så kom Sandra förbi på kaffe, så nå "facebook" hade jag inte i tankarna just då :b

Och förresten...solresor nämndes ju i förra inlägget...18MAJ JÄVLA DRAR VI TILL MALLORCA!!!!:):):):)
Toffe överraskade mig kan man säga..jag har ingen aning om hur länge han kollat resor, vi har pratat om det, men inte mer än så, absolut inte mer än så...så får jag ett sms , där han skriver att vi ska åka..ja jag vet inte, trodde det var ett skämt, tydligen inte!:)
Mycket glad Kicki!

Nåjo men nu ska jag vänta hem min gosse. Här har ni nån bild. Ugglan är den Sandra gjort :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar