9 juli 2015

Tjolla

Sitter på ballis och filosoferar. Solen har tydligen hittat hit en sväng och det är nästan 20 plus ute :p
Wow ungefär. ..
Lite bitter blir man ju faktiskt när den så kallade sommaren inte ens är värd att kalla sommar...jo...
Nå imorgon tänkte vi ratta söderut iallafall, leta sommaren, förhoppningsvis hittar vi den nånstans :)
Vi har inga direkta planer så vi kommer väl göra det som faller oss in helt enkelt.

Det här med att vara gravid var ju också en grej i sig. Mycket som händer och ibland fattar jag inte ens vad som händer :p
I början var jag väldigt aggressiv, men tycker det har blivit bättre faktiskt, däremot är ju inte stubinen speciellt lång så
jag har säkert och kommer säkert såra en del i min omgivning med min rappa käft, dock brukar jag väl be om ursäkt och jag hoppas
dom flesta förstår varför jag är som jag är :p

Längtar till vårt första ultraljud som är om någon vecka, förmodligen kommer det kännas lite mer verkligt för just nu känns det bara
som att jag blivit fet :D
Höhö.

Nja nä inte vet jag, jag ville mest skriva av mig lite, är nog bara några få som fortfarande läser här, men det gör inte så mycket.
Skönt att bara skriva ner nåt...
Jaja ska trycka i mig muffins som jag gjort tidigare idag :)
Hörs.

PÅ ÅTERSEENDE! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar