6 juli 2015

Goddag

Sommaren har inte kommit hit upp kan jag ju meddela för alla som inte vet.
Denna vecka plus nästa har jag ännu semester, veckan efter det kommer väl sommaren hit upp.
När jag börjat jobba igen.
Egentligen skulle man flytta söderut, men vad jobbigt ändå, lära känna massa nya människor och börja om från början, vem kan man lita på och inte?
Nåjo får fundera.

Öh jo att lite värme har jag väl ändå fått, första semesterveckan var jag och min loverboy i Turkiet och njöt.
Önskar så här i efterhand att vi bokat en två veckors resa istället för en.
Vilken ångest att komma hem igen! Bläää..
Nånå..



 
 
Nå vi hade i alla fall väldigt trevligt och eftersom att jag är på tjocken fick jag snällt se på när Andreas drack goda drinkar :P
Eller ja...nån enstaka alkoholfri drink drack jag väl, men det är ju inte samma sak :D
Annars tog vi det mest lugnt, åt jävligt god mat, shoppade och strosade runt :)
 
 
Ja jo, för er som inte vet så ska vi alltså ha barn i början på januari :) Det har gått himla fort fram det här , men det gör inget, jag är lycklig och han är lycklig och det är väl huvudsaken.
Vi förlovade oss borta i Turkiet också, nu när jag ändå håller på :P
Yeye, jag ska ta mitt ganska feta arsle från soffan och göra annat nu.
Vi hörs när vi hörs.
 
PÅ ÅTERSEENDE!
 
 


2 kommentarer: