20 april 2014

:)

En lugn påsk i år :) skärtorsdagen och långfredagen jobbade jag, så även imorgon :p
Men helgen har jag varit ledig och faktiskt inte gjort ett jävla skit!:p
Tagit det lugnt, druckit kaffe och solat på altanen :)
Vi har bara varit helt enkelt,  myst och svamlat på!
Jag har även varit såpass flitig att jag städat ur kökslådorna :p
Det ni!

Idag mekar grabbarna på gården och jag har löst korsord på altanen :)
Linnéa var förbi på kaffe och även Tommy kikade in en sväng:)

Nu ligger jag på kökssoffan och väntar på bättre tider ;b
Kanske jag skulle pyssla?
Igår pysslade jag ihop insynsskydd av gamla ölkartonger,  tapet och gem :p
Nån bild på det kommer väl senare i inlägget. .
Jo

Annars då?
Livet leker till och från. Vissa dagar är värre än andra, men så är det nog för dom flesta skulle jag tro.
Det går upp, och det går ner :)

Jojo jag ska gå ut till grabbarna.
Vi hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar