10 april 2014

:)

Längesen igen.  Har väl inte riktigt tid att uppdatera,  men idag är jag ledig och just nu ligger jag på sofflocket, så kan väl passa på :p
Och egentligen uppdaterar jag mest för din skull A ;) så du vet vad som sker här på svenska sidan ;p
Detaljerna tar vi dock via telefon :) hehe

Kattungarna har blivit 5veckor precis just idag faktiskt.
Givetvis har vi fäst oss vid dom,  men 2 st kommer att hamna hos folk vi känner,  så det känns lite bättre i mitt lilla "mamma hjärta" :D höhö

I övrigt händer det ganska mycket egentligen,  men det är nog inget jag vill dela med mig av. En del roligt och en del tråkigt.
Mest roligt ;)
Och jag hoppas verkligen att allt går vägen nu ådeå :p

Jag känner mig lite gladare som människa faktiskt,  och det måste ju bero på att det börjar gå bra för mig :)
Jag tänker försöka sluta med att ta ut "sorgen" i förskott och istället ta ut glädjen i förskott.
Det enda som faktiskt kan hända är att jag varit glad i onödan ;)

Nåjo...Cypern till hösten pratas det om, me like!;)
Ska man bo i byn resten av livet så har vi kommit överens om att vi gör en resa varje år så man inte blir så jävla insnöad och "rädd" för nya ting :p
Lite världsvan så att säga :D haha

Jaja nu mer kaffe.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar