9 mars 2014

Vilken dag:)

Helt underbar! :) och jag är helt slut! Jag och Toffe for ut med fyrhjulingarna efter leden och körde lite, första gången nånsin jag kör en fyrhjuling och fyfan så jävla kul det var! !!!:)
Lite mindre kul var det dock på väg hem då solen gassat på ett tag så leden inte var lika hård längre :p
Vi körde nån meter, sen fastnade vi och så höll det på tills vi kom till ett lite hårdare ställe..i cirka två timmar :p
Linnéa frågade hur fan vi lyckades hålla sams och det undrar fan jag också :p
Hahahaha gick ovanligt bra och vi röt bara åt varandra nån enstaka gång :D
Lyckades hoppa med hjulingen och det var så jävla kul så jag gapskrattade för mig själv, haha!

Resten av biten körde vi på stora vägen.  Trodde aldrig jag skulle våga köra mer än 30 men jävlar jag körde nog 80 hem till byn :)
Hade det inte varit så jävla halt hade jag förmodligen gasat på mer :p
Absolut inget jag vågar göra med skoter...nä med skoter puttrar jag fram i 30 :p
Himla skumt..mer säker första gången på fyrhjulingen än vad jag nånsin varit på en skoter :p

Fan vad kul det ska bli till sommaren! !! ! längtar!! Hehe

Nåjo nu ska jag kolla Sons of anarchy och sen blir det bädden innan kissisarna ska käka igen :)

Hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar