8 mars 2014

Ojdå.

Var visst ett tag sedan jag skrev. Nå mycket som händer i mitt liv, har inte direkt tid att sitta och skriva ner allt.
Och det vill jag inte heller. Lite privatliv måste man ju ha :p
Höhöhöhö så kulig jag är!

Från och med nästa vecka och två veckor framåt ska jag mäta mitt blodsocker då jag misstänker att jag är en sån där som har för lågt värde..
Blir väl att ändra matvanor då eller vad fasiken lösningen blir. Mest troligt ändrad kost. Jo.

Just nu ligger jag i sovrummet. I hörnet står en låda innehållandes 4 små söta kattungar :)
Dom föddes i förrgår. Vilket kaos! Jag på jobb osv...men Toffe löste allt så himla bra :)
Orkar inte gå in på detaljer,  men blev akutbesök till vet och sista ungen fick tas ut med snitt.
Det produceras inte tillräckligt med mjölk så vi får mata med ersättning 7ggr/dygn.
Tröttsamt och sånt, då vi får gå upp på nätterna också,  men det gör inte så mycket ändå :)
Tycker det är så mysigt så :)
Och alla kommer säljas. Två är redan tingade :)

Nåjo..nu ska jag vänta hem gossen som är på väg hem från Kalix :)
Jag ska visst få en leksak ;)

Yeye. Hörs när vi hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar