6 februari 2014

Goddag :)

Idag har det varit en bra dag faktiskt :) Grinig som fan där på morgon kvisten, men gick fort över :D
Startade dagen med kaffe på OK och surr med brudarna.

For sen till Linda där jag fick ett varmt välkomnande av barnen <3
Följde med och lämnade barnen på dagis och knappt så att varken jag eller Linda fick gå därifrån :p
Valter mös i min famn och jag riktigt kände hur extra lycklig jag blev ;) <3 hehe
Linda knåpade ihop ett träningschema åt mig som jag tänkte göra här hemma,  thank u!:) och jag pysslade ihop två armband:)

Åkte sedan hem och rensade bort alla mina kläder som skräpat här och där i huset, la på en maskin med nästan bara Toffes kläder, rengjorde fläkten och plockade i köket :)
Fixade lite kvällsgott med dipp och nu tänkte jag lägga på kaffe så gossen har när han kommer hem ;)
Tänkte väl fara ut på nåt ställ med ljuvliga Ida också <3

Jepp, en bra dag med andra ord! :)

Vi hörs!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar