28 oktober 2013

Hej

Har precis klickat in alla räkningar, lika kul varje gång :p
Linda var också förbi en snabbis och nu snart tänkte jag väl åka och handla och ploga gården.
Stoppet slutar visst inte förrän på torsdag...nånåååå :)

I lördags var ju jag och Amanda som sagt på "kalas" :p Var faktiskt roligt att göra något man annars
inte gör :p
Träffade på Elin och Erik och deras lilla barnaskara, jag blev absolut inte sugen på en egen liten babus när jag fick hålla i deras minsting ;)
Tack Erika och Ellen för att vi fick komma :)

Öh mer då? 
Vet inte så mycket egentligen...allmänt less på vissa människor bara. Ta tag i saker och ting istället för att
gnälla om ett och samma, år ut och år in.
Punkt.

Äh, jag måste börja röra på mig om det ska bli nåt gjort här :p
Vi hörs väl när vi hörs :)








PÅ ÅTERSEENDE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar