26 oktober 2013

Godmorgon!

Har lyckats surfa upp min "pott" för denna månad så allt går jäääääävligt segt, men skitsamma.
Jag skriver ju iallafall :)
Nåjo...

Vad har hänt då?
Ja veckorna efter Turkiet har varit lite upp och ner...varit rädd för att dö och så vidare. Folk i min närhet har skällt på mig och tvingat mig att söka vård...(Tack för det, även om jag har känt att det varit lite för mycket uppmärksamhet och uppståndelse kring mig, pallar inte för mycket av sånt, jag hade nog aldrig pallat va kändis :P).
Visserligen har man väl varit rätt självmordsbenägen en gång i tiden, men då dör man ju frivilligt så att säga..
Att behöva dö i en sjukdom är inte min grej.
Jag tänker inte gå in på några detaljer, men undersökningar och så vidare har gjorts och det
har konstaterat att jag är "ovanlig" men iallafall FRISK!
Tacka gudarna för det! Eller vem man nu ska tacka...

Jaha mer då?
Toffe jobbar stopp så jag har fått ansvara över allting vad gäller huset :p Både mina egna ansvarsområden plus Toffes, sa till Linda igår att jag hade nog aldrig pallat om vi haft barn också :P
Jäkla Linda gör det bra med två kids! Stor jävla eloge! <3

Och apropå kids så var jag på Åsvägen igår och mös, hjälpte till att städa och så vidare.
Idag ska jag och Amanda åka till stan och gå på kalas ;)
Ellen som fyllt fyra bast som har halloweenkalas, vi tänkte klä ut oss till katter :p
Men det har jag nog skrivit en gång tidigare...skitsamma, kan inte rå för att jag blivit dement innan jag ens
fyllt 30 ;)
Några nya bilder har jag heller inte lagt in på datorn..men nån ska jag väl hitta och klämma in här..
Nån har jag säkert redan lagt ut, men det är också skitsamma :D
Jojo..men vi hörs väl sen!































PÅ ÅTERSEENDE!!

2 kommentarer:

  1. jag tycker ändå att du är en stark person du står för de du gör o säger l¨åt dom hata dig men du är du man kan inte göra mer

    SvaraRadera