4 juli 2013

Godmorgon:)

Egentligen vill jag sova, men sömnen tog slut redan vid fem :/

Jag trivs på jobbet :) Riktigt kul faktiskt, är dock väldigt mycket att lära sig och komma ihåg, men det kommer, tog ju inte så länge att lära sig grunderna i kassaapparaten så :p
Och i den lilla apparaten finns ju hur mycket funktioner och grejer som helst som man ska kunna och veta och bla bla bla :P...dom första kvällarna hemma efter att jag börjat hörde jag kassapparaten plinga hela tiden :p
Och för er som undrar så jobbar jag på OK här i byn :)
Som sagt, kul och varierande, och mina arbetskamrater är hur sköna som helst :) Jag gillar dom!

Festivalen då?
Nåjo, blev ändrade planer, men jag hade faktiskt väldigt trevligt ändå :) Kände dock att det var "tur" att jag fick mitt armband gratis, då jag inte tyckte att det var värt pengarna :p
Haha ja det där lät skumt..jag hade kul, men det hade inte vart värt pengarna om jag fått betala?
Äh skitsamma säkert nån som fattar..jag fattar ju. Räcker väl.
Började hemma med mig själv iallafall, sen stack vi på puben en sväng och sen vidare till Ellinor där vi drack några groggar, snackade skit och hade trevligt :)

Toffe chaffade, for till stan plockade upp lillebror, cälle och Dennis, gled en stund, Niklas gjorde Toffe sällskap och jag for med grabbarna på området :)
Gick omkring, drack drinkar, pratade med folk och var glad :)
Sen hem till byn igen, en helt perfekt utekväll.



























Kattungarna då? Ja dom lever och mår bra :) Har växt hur mycket som helst och nu har dom börjat vara vakna lite längre stunder också :)
Bus och lek är också något dom upptäckt :D


























Nåjo..men nu ska jag göra annat, typ dricka kaffe, kanske dammsuga, man ser ju.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar