31 juli 2013

..

Tänkte att jag kan passa på att uppdatera medans jag ändå sitter vid en dator :)
Hörde här om dagen att jag måste uppdatera för att det är kul att läsa min blogg ;) Så jag får väl bättra på mig och kanske skriva lite mer...lite oftare..synd att jag tappat intresset bara :p
Nånå det löser väl sig :D

Jaha vad har hänt då? Ja egentligen en jävla massa, alltså för mycket för att skrivas ner :p
Men livet lallar på och så vidare :)

Det går bra på jobbet och det är fortfarande lika kul :)
Idag fick vi statistik över vår mjukglassförsäljning och vi ligger på första plats i Norrbotten :)
Inte illa!

Nå ja inte vet jag...som sagt intresset är lika med noll just nu :p
Kolla på nån bild istället , vi hörs!





























PÅ ÅTERSEENDE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar