13 maj 2013

nå hej.

Jag lever. Typ.
Nämen det händer inte så mycket, motivationen ligger ungefär på samma som sist. Noll.
Förhoppningsvis får jag lite kraft tillbaka efter vår lilla resa.
Vi åker nu på lördag, inte alls många dagar kvar nu :)
Jag hoppas det blir en bra och VARM resa!

Annars då? 
Idag har jag gjort lite ärenden och druckit kaffe hos Linda och mycket mer än så har jag inte gjort, förutom att jag hämtat Toffe och lagat käk :b
Just nu sitter jag och kliar sönder mig själv, har fått utslag..började för nån vecka sen med bara nån enstaka kliande fläck som försvann..men nu har dom kommit tillbaka, flera stycken och dom är spridda på hela kroppen...
Tänkte faktiskt kontakta vc imorn, men jag ska jobba,  så jag får väl klia på :p möhö

Jojo, men nu ska jag hänga med Toffifi och Mbn.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar