27 mars 2015

Hej :)

Det var ett tag sen jag skrev något här. Är nog ingen som läser här längre men skitsamma.
Det har hänt en hel del faktiskt och för att göra en väldigt lång historia kort kan jag väl börja med
att skriva att jag och T inte är ett par längre. Vi beslöt oss i september nångång för att gå skilda vägar.

Kort därefter hittade jag däremot mannen i mitt liv (känns det som iallafall) och han heter Andreas :)
Bor i Malmberget. Vilket jag också gör just nu. Tanken är väl att vi ska hitta något gemensamt boende i byn, men det
går mer dåligt. Vi fick ju hyra ett hus och vi hann väl bo där ca en månad innan vi flyttade ut igen.
Hyresvärden råkade visst "glömma" att meddela oss att huset var fullt i mögel :(
Andreas fick astmaanfall,  ena katten blev hes och tappade "jamet" och jag själv fick utslag.
Allt jag äger luktar nu mögel och alla kläder som vi båda äger har vi måst tvätta om pga lukten.
Och än idag har vi fullt med kläder som måste tvättas. Känns som att jag inte riktigt behövde det här i mitt liv, men
nånå,  jag kämpar vidare :)

Jag är även sjukskriven från mitt arbete . Saknar att arbeta och vill verkligen arbeta, men just nu pågår en hel del grejer i mitt liv som gör att
jag inte riktigt är i skick att jobba, mer än så behöver jag inte säga.
Har även opererat handen, en knöl som togs bort. Skönt då jag kommer kunna använda handen mer :)

Ja inte vet jag så mycket mer...får  väl återkomma när lusten att skriva kommer igen :)

PÅ ÅTERSEENDE! !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar