18 september 2012

Ja heeeeej!

Kan väl slänga in ett snabbt inlägg :p Sitter på jobbet med en liten lucka...
Så passar väl på...min dator har ännu inte anlänt till byn, därav dålig uppdatering.
Mina händer och armar domnar bort när jag skriver med mobilen så får bli lite dåligt med inlägg...

Först igår kom jag på fötter igen...har ännu jävligt ont i hela kroppen, men så jävla värt!
Denna resa kommer jag leva länge på! Det gick lite mer pengar än väntat och jag fick hämta ut två gånger extra, men det är så när man ska leva rockstjärnelivet, för det är det jag gjort veckan borta i Turkiet ;)
Fy jag har dansat! "Crazy girl from Sweden" " Kicki U are crazy" :)
Höhö jag veeeeeet ;)

Näpp blir lätt en repris nästa år ;) Har jag ju lovat :D hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe


Förövrigt känner jag mig helt okej, jag behövde den här resan, för jag känner mig faktiskt gladare nu :)
Jag känner mig till och med "sugen" på att göra saker och ting, och det är ta mig fan ett framsteg! :)
Nånå..nu ska jag göra lite nytta! :)

Vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar